ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zadania wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Organizacji Urzędu:

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2011-03-24 09:50:03

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zadania wydziału :

1)     organizacja obsługi administracyjno - gospodarczej Starostwa j/n:

a)    dbałość o utrzymanie porządku i czystości w budynku i obrębie posesji,

b)    utrzymanie w należytym porządku chodników wokół budynku i na parkingu Starostwa, w okresie zimowym – odśnieżanie i posypywanie piachem,

c)    pielęgnacja terenów zielonych i żywopłotów wokół budynku,

d)    bieżące naprawy budynku,

e)    ochrona budynku,

f)     ubezpieczenie budynku,

2)    zaopatrywanie w sprzęt i materiały biurowe, środki czystości oraz inny asortyment niezbędny do bieżącego utrzymania i konserwacji budynku,

3)    gospodarka taborem samochodowym,

4)    zapewnienie warunków BHP i PPOŻ,

5)    nadzór  nad kancelarią ogólną i kontrola obiegu dokumentów i pism w Starostwie,

6)    organizacja obsługi interesantów w zakresie skarg i wniosków,

7)    prowadzenie archiwum zakładowego i współpraca z podmiotami zewnętrznymi zajmującymi się archiwizacją dokumentacji oraz jej brakowaniem (niszczeniem) po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego,

8)    prowadzenie spraw kadrowych pracowników Starostwa, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego oraz kierowników/dyrektorów powiatowych jednostek organizacyjnych,

9)    prowadzenie spraw socjalnych pracowników Starostwa,

10)  prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym i szkoleniami pracowników Starostwa,

11)  koordynacja spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Powiatu,

12)  w zakresie remontów i inwestycji:

a)    planowanie i realizacja niezbędnych remontów i inwestycji w budynku Starostwa,

b)    realizacja i nadzór nad inwestycjami Powiatu Średzkiego,

c)    realizacja remontów i inwestycji w odniesieniu do nieruchomości z zasobu Powiatu Średzkiego i zasobu Skarbu Państwa na podstawie wniosków z Wydz. MID, obejmująca swoim zakresem:

- wybór wykonawcy zgodnie z przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami prawnymi

- zawarcie umowy z wykonawcą

- nadzór nad realizacją prac remontowych/inwestycyjnych

- odbiór końcowy robót

13)  zarządzanie siecią telekomunikacyjną i informatyczną Starostwa,

14) prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych przy współudziale wydziałów merytorycznych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Środzie Śląskiej
Osoba, która wytworzyla informację: Mariusz Żałobniak Data wytworzenia informacji: 2011-03-24 09:50:03
Osoba, która odpowiada za treść: Mariusz Żałobniak Data wprowadzenia do BIP 2011-03-24 09:50:03
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2011-03-24 09:50:07
Osoba, która zmieniła informację: Maria Pstrowska Data ostatniej zmiany: 2012-12-11 16:03:45
Artykuł był wyświetlony: 1502 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe Środa Śląska
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu