ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe Środa Śląska
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Co i jak załatwić - lista wydziałów

Lista informacji

  • Biuro Rady Powiatu ›

    Dyrektor/Kierownik: Stanowiska równorzędne

    Zakres spraw i zadań do realizacji: 1. obsługa kancelaryjno-biurowa w zakresie zleconym przez Przewodniczącego Rady, a w szczególności sesji, komisji stałych i doraźnych oraz zespołów kontrolnych 2. prowadzenie rejestru wniosków komisji rady oraz interpretacji i zapytań radnych prowadzenie rejestru podjętych uchwał rady, 3. obsługa kancelaryjno - biurowa zarządu powiatu, 4. prowadzenie rejestru podjętych uchwał zarządu powiatu 5. prowadzenie zbiorów aktów prawa miejscowego ustanawianych przez powiat oraz kompletowanie, prowadzenie i udostępnianie zbioru aktów normatywnych obywatelom; 6. przekazywanie uchwał Rady i Zarządu organom nadzoru 7. przekazywanie do realizacji wniosków Komisji, interpelacji, zapytań i wniosków radnych oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem 8. udzielanie radnym pomocy w wypełnianiu obowiązków radnego; 9. wykonywanie zadań z zakresu ochrony praw radnego 10. wykonywanie wyznaczonych zadań przy organizacji referendum 11. organizacja obsługi dyżurów Przewodniczącego Rady, Wiceprzewodniczących oraz radnych; 12. współdziałanie z Wydziałem Inwestycji,Zamówień Publicznych i Organizacji Urzędu w wykonywaniu zadań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, organów samorządu terytorialnego oraz Prezydenta RP w zakresie ustalonym ordynacją wyborczą i innymi ustawami; 13. wykonywanie zadań związanych ze współdziałaniem Rady i jej organów, z organami administracji rządowej i samorządowej oraz organizacjami społecznymi i politycznymi 14. sporządzanie zestawień do wypłaty diet radnych; 15. obsługa Rady Powiatowej Dolnośląskiej Izby Rolniczej w Środzie Śląskiej 16. przyjmowanie oświadczeń majątkowych radnych i członków zarządu 17. przyjmowanie oświadczeń majątkowych kierowników jednostek organizacyjnych powiatu i osób wydających decyzje administracyjne

    Telefon kontaktowy: 71/396-89-53

    Godziny urzędowania: Poniedziałek , Wtorek , Czwartek: 7:30 - 15:30 Środa: 7:30 - 17:00 Piątek: 7:30 - 14:00

    Wyślij e-mail: Wyślij e-mail

  • Wydział Inwestycji , Zamówień Publicznych i Organizacji Urzędu ›
  • Wydział Finansów i Budżetu ›
  • Wydział Urbanistyki , Architektury i Budownictwa ›
  • Wydział Mienia i Infrastruktury Drogowej ›
  • Wydział Środowiska i Rolnictwa ›
  • Wydział Edukacji , Kultury i Spraw Społecznych ›