ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe Środa Śląska
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ZASTĘPCA KIEROWNIKA WYDZIAŁU MIENIA I INFRASTRUKTURY DROGOWEJ

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Środzie Śląskiej

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: WYDZIAŁ MIENIA I INFRASTRUKTURY DROGOWEJ

Data udostępnienia: 2018-03-19

Ogłoszono dnia: 2018-03-19 przez Renata Moheit vel Makowska

Termin składania dokumentów: 2018-03-30 10:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2018

Zlecający: Starostwo Powiatowe w Środzie Śląskiej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Na dane stanowisko może ubiegać się osoba, która:
1)   jest obywatelem polskim,
2) jest obywatelem Unii Europejskiej lub obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach,
3) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)  posiada wykształcenie wyższe,
6) posiada co najmniej 8 – letni staż pracy, w tym minimum rok na stanowisku kierowniczym,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
b. Wymagania dodatkowe:
a) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, obowiązkowość, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, sumienność,
b) znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego,
c) minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu drogami publicznymi,
d) umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)  Obsługa administracyjna, w koordynacji z  osobą odpowiedzialną za nadzór nad wykonywaniem prac na Służbie Drogowej w zakresie:
   a) koordynacji robót w zakresie remontów bieżących (m. In. remonty cząstkowe, powierzchniówki, ścinka
       poboczy, regulacja rowów przydrożnych) wykonywanych przez podmioty zewnętrzne,
   b) prowadzenia ewidencji dróg  i obiektów inżynierskich, w  szczególności  aktualizacja  ewidencji dróg na
       podstawie zmian zgłaszanych przez Służbę Drogową.
   c) sporządzania informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich Generalnemu Dyrektorowi Dróg
       Krajowych i Autostrad,
   d) przeciwdziałania niszczeniu dróg przez innych użytkowników.
2) Nadzór i organizacja pracy pracowników Służby Drogowej w przypadku nieobecności z osoby odpowiedzialnej  
    za nadzór nad wykonywaniem prac na Służbie Drogowej,
3) Prowadzenie korespondencji służbowej,
4) Przygotowanie zarządzeń dotyczących ruchu drogowego na drogach powiatowych i gminnych,
5) Przygotowanie infrastruktury  drogowej  dla  potrzeb  obronnych  oraz  wykonywanie innych  zadań  na  rzecz
    obronności kraju,
6) Wprowadzanie ograniczeń lub zamykanie dróg i obiektów inżynierskich dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów
    drogami różnej kategorii w przypadku wystąpienia takich potrzeb – obsługa w zakresie administracyjnym tj.
    udzielanie odpowiedzi na pisma, informowanie, przekazywanie powiadomień,
7) Prowadzenie zadań zw. z działalnością Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy Staroście Powiatu,
8) Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika Wydziału, Starostę lub Wicestarostę.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w pomieszczeniu biurowym na 2 piętrze budynku (brak windy) przy oświetleniu sztucznym i naturalnym oraz wyjazdy w teren; ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z petentami są na ogół częste. Pracownik wykonuje zadania zgodnie z zakresem obowiązków i obowiązującymi przepisami i zasadami.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W Starostwie Powiatowym w Środzie Śląskiej w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze tj. w lutym 2018r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych przekroczył próg 6%.

V. Wymagane dokumenty:

a)     podpisany życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b)     podpisany list motywacyjny,
c)      podpisany dokument poświadczający wykształcenie (świadectwo szkolne, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów - kserokopie),
d)       podpisany kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (do pobrania na stronie BIP Starostwa Powiatowego w zakładce „Informacje urzędu”:- dodatkowe wzory dokumentów),
e)      inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (zaświadczenia o ukończonych szkoleniach itp.- kserokopie),
f)    świadectwa pracy (kserokopie),
g)   oświadczenie o niekaralności  oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
h)  kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 18 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych tj. z pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych pod warunkiem znalezienia się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
i) w przypadku obywateli Unii Europejskiej lub obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokument potwierdzający znajomość języka polskiego,
j) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub pozostających lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-03-30 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać zakopertowane osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej przy ul. Wrocławskiej 2 (sekretariat pok.201) lub pocztą na adres Starostwa, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko z-cy kierownika w Wydziale Mienia i Infrastruktury Drogowej Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej ” w terminie do dnia 30.03.2018r. do godz. 10.00.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać zakopertowane osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej przy ul. Wrocławskiej 2 (sekretariat pok.201) lub pocztą na adres Starostwa,
O terminie  złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do sekretariatu Starostwa.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, muszą być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r  poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1202 z późn. zm.)”.          

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Środzie Śląskiej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Renata Moheit vel Makowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-03-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Możejko, Mariusz Żałobniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-03-19 12:14:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Renata Moheit vel Makowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-03-19 12:18:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Renata Moheit vel Makowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-03-19 12:18:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
547 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony