ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe Środa Śląska
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne - przetargi

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 111
Data ogłoszenia
2015-12-07
Termin składania ofert / wniosków
2015-12-15 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2 MiB)
  • SIWZ (DOC, 152.5 KiB)
  • zał. nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 52 KiB)
  • zał.nr 1A - szczegółowy opis zamówienia dla części 1 - KOMPUTERY (DOC, 83 KiB)
  • zał. nr 1B - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - DRUKARKA i URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE (DOC, 94.5 KiB)
  • zał. nr 2 i nr 2a- oświadczenia wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy Pzp i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 36.5 KiB)
  • zał.nr 3 - informacja o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 28.5 KiB)
  • zał. nr 4 - projekt umowy (DOC, 36.5 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (PDF, 700.8 KiB)
Lp 112
Data ogłoszenia
2015-09-07
Termin składania ofert / wniosków
2015-09-16 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO i OPROGRAMOWANIA
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 1.6 MiB)
  • SIWZ (DOC, 154.5 KiB)
  • załącznik nr 1A - specyfikacja techniczna - urządzenie wielofunkcyjne (DOCX, 23.9 KiB)
  • załącznik nr 1B - specyfikacja techniczna - komputery srtacjonarne i oprogramowanie (DOC, 93.5 KiB)
  • załącznik nr 1C - specyfikacja techniczna - komputery przenośne (DOC, 91 KiB)
  • zal. nr 1- formularz oferty cenowej (DOC, 53 KiB)
  • zał. nr 2 i nr 2a- oświadczenia wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy Pzp i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 36.5 KiB)
  • zaL. nr 3 - informacja dot. przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 28.5 KiB)
  • zał. nr 4 - projekt umowy (DOC, 37 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (PDF, 842.8 KiB)
Lp 113
Data ogłoszenia
2015-08-13
Termin składania ofert / wniosków
2015-08-21 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ KATIONOWEJ
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 1.5 MiB)
  • SIWZ (DOC, 132.5 KiB)
  • zal. nr 1- formularz oferty cenowej (DOC, 50.5 KiB)
  • zał. nr 2 i nr 2a- oświadczenia wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy Pzp i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 30 KiB)
  • zaL. nr 3 - informacja dot. przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 28.5 KiB)
  • zał. nr 4 - projekt umowy (DOC, 42 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (PDF, 379.6 KiB)
Lp 114
Data ogłoszenia
2015-07-29
Termin składania ofert / wniosków
2015-08-10 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I TONERÓW
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2.1 MiB)
  • SIWZ (DOC, 146.5 KiB)
  • zal. nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 43.5 KiB)
  • zal. nr 1a - formularz oferty cenowej - art.papiernicze (DOC, 110.5 KiB)
  • zal. nr 1b - formularz oferty cenowej - tonery (DOC, 245.5 KiB)
  • zał. nr 2 i nr 2a- oświadczenia wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy Pzp i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 30.5 KiB)
  • zaL. nr 3 - informacja dot. przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 28.5 KiB)
  • zał.nr 4 - wykaz wykonanych dostaw (DOC, 40.5 KiB)
  • zał. nr 5 - projekt umowy (DOC, 37.5 KiB)
  • wyjasnienia do SIWZ (1) (DOC, 33.5 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty dla części 1 i części 2 (PDF, 980.7 KiB)
Lp 115
Data ogłoszenia
2015-07-28
Termin składania ofert / wniosków
2015-08-17 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
USŁUGI W ZAKRESIE ODŚNIEŻANIA i USUWANIA OBLODZEŃ na drogach Powiatu Średzkiego przy użyciu nośników samochodowych (skrzyniowych) do pługów średnich oraz piaskarek - W SEZONACH ZIMOWYCH 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 2.3 MiB)
  • SIWZ (DOC, 157.5 KiB)
  • zal. nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 51.5 KiB)
  • zał. nr 2 i nr 2a- oświadczenia wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy Pzp i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 36 KiB)
  • zaL. nr 3 - informacja dot. przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 29 KiB)
  • zał.nr 4 - wykaz sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia (DOC, 37 KiB)
  • zał.nr 5 - opis standarsów zimowego utrzymania dróg (DOC, 36 KiB)
  • zal. nr 6 - wykaz zdróg powiatowych ujętych w IV stand.zim.utrzym. standard (DOC, 39 KiB)
  • zał. nr 7 - wykaz dróg powiatowych ujętych w V stand.zim.utrzym. (DOC, 76.5 KiB)
  • zaL. n r 8 - wykaz dróg powiatowych nie objętych planem zimowego utrzymania (DOC, 38.5 KiB)
  • zał. nr 9 - wykaz odcinków zawiewanych - IV standard (DOC, 33.5 KiB)
  • zał. nr 10 - wykaz odcinków zawiewanych - V standard (DOC, 32 KiB)
  • zał. nr 11 - wykaz odcinków zawiewanych - V st. (DOC, 57.5 KiB)
  • zał. nr 12 - wykaz odcinków do posypywania - IV standard (DOC, 69.5 KiB)
  • zał. nr 13 - wykaz odcinków do posypywania - V standard (DOC, 124.5 KiB)
  • zał. nr 14 - istotne warunki realizacji zamówienia (DOC, 25 KiB)
  • zał. nr 15 - projekt umowy (DOC, 48.5 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (PDF, 354.6 KiB)
Lp 116
Data ogłoszenia
2015-07-23
Termin składania ofert / wniosków
2015-08-07 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
IZOLACJA POZIOMA ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH budynków Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Środzie Śląskiej
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 2.3 MiB)
  • SIWZ (DOC, 165.5 KiB)
  • zal. nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 49 KiB)
  • zał. nr 2 i nr 2a- oświadczenia wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy Pzp i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 36.5 KiB)
  • zaL. nr 3 - informacja dot. przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 29 KiB)
  • zał.nr 4 - wykaz wykonanych robót (DOC, 41 KiB)
  • zał. nr 5 - wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (DOC, 40.5 KiB)
  • zał. nr 6 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych (DOC, 32.5 KiB)
  • zał. nr 7 - projekt umowy (DOC, 81 KiB)
  • opis techniczny (DOC, 16.5 KiB)
  • STWiOR (DOC, 37.5 KiB)
  • przedmiar robót (PDF, 18.1 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (PDF, 435.5 KiB)
Lp 117
Data ogłoszenia
2015-06-17
Termin składania ofert / wniosków
2015-06-29 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 1.6 MiB)
  • SIWZ (DOC, 149 KiB)
  • zal. nr 1- szczególowy opis przedmiotu zamówienia (DOC, 78 KiB)
  • zal. nr 1a - formularz oferty cenowej (DOC, 51.5 KiB)
  • zał. nr 2 i nr 2a- oświadczenia wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy Pzp i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 36 KiB)
  • zaL. nr 3 - informacja dot. przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 28.5 KiB)
  • zał. nr 4 - projekt umowy (DOC, 43.5 KiB)
  • wyjasnienia do SIWZ (1) (PDF, 418.6 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (PDF, 357.1 KiB)
Lp 118
Data ogłoszenia
2015-06-03
Termin składania ofert / wniosków
2015-06-18 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
PRZEBUDOWA MOSTU DROGOWEGO W MIEJSCOWOŚCI RÓŻANA
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2.2 MiB)
  • SIWZ (DOC, 166 KiB)
  • zal. nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 49 KiB)
  • zał. nr 2 i nr 2a- oświadczenia wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy Pzp i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 36 KiB)
  • zaL. nr 3 - informacja dot. przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 28.5 KiB)
  • zał.nr 4 - wykaz wykonanych robót (DOC, 41 KiB)
  • zał. nr 5 - wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (DOC, 40 KiB)
  • zał. nr 6 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych (DOC, 32.5 KiB)
  • zał. nr 7 - projekt umowy (DOC, 80.5 KiB)
  • przedmiar robót (PDF, 2.2 MiB)
  • STWiOR (DOC, 1.9 MiB)
  • projekt budowlany - opis (PDF, 1.2 MiB)
  • rys.1 (PDF, 353 KiB)
  • rys.2 (PDF, 1.1 MiB)
  • rys.3 (PDF, 549.7 KiB)
  • rys.4 (PDF, 439.6 KiB)
  • rys.5 (PDF, 205 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (PDF, 425.8 KiB)
Lp 119
Data ogłoszenia
2015-05-21
Termin składania ofert / wniosków
2015-06-08 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
POWIERZCHNIOWE UTRWALENIE DRÓG POWIATOWYCH WRAZ ZE ŚCINKĄ POBOCZY
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2.5 MiB)
  • SIWZ (DOC, 167.5 KiB)
  • zal. nr 1A - formularz oferty cenowej (DOC, 49 KiB)
  • zal. nr 1B - formularz oferty cenowej (szczegółowa wycena) (DOC, 41.5 KiB)
  • zał. nr 2 i nr 2a- oświadczenia wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy Pzp i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 36 KiB)
  • zaL. nr 3 - informacja dot. przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 29 KiB)
  • zał.nr 4 - wykaz wykonanych robót (DOC, 41 KiB)
  • zał. nr 5 - wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (DOC, 40 KiB)
  • zał. nr 6 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych (DOC, 32 KiB)
  • zał. nr 7 - projekt umowy (DOC, 81.5 KiB)
  • SST podwójne powierzchniowe utrwalenie (DOC, 112.5 KiB)
  • SST pojedyncze powierzchniowe utrwalenie (DOC, 56 KiB)
  • SST ścinka poboczy (DOC, 54 KiB)
  • SST wymagania ogólne (DOC, 174 KiB)
  • STWiOR (DOC, 136.5 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (PDF, 453.2 KiB)
Lp 120
Data ogłoszenia
2015-05-19
Termin składania ofert / wniosków
2015-06-08 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
IZOLACJA I DRENAŻ OPASKOWY BUDYNKÓW Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Środzie Śląskiej przy ul. Wrocławskiej nr 10 i nr 12.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2.3 MiB)
  • SIWZ (DOC, 176 KiB)
  • zal. nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 49 KiB)
  • zał. nr 2 i nr 2a- oświadczenia wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy Pzp i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 36.5 KiB)
  • zaL. nr 3 - informacja dot. przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 29 KiB)
  • zał.nr 4 - wykaz wykonanych robót (DOC, 41 KiB)
  • zał. nr 5 - wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (DOC, 40.5 KiB)
  • zał. nr 6 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych (DOC, 32.5 KiB)
  • zał. nr 7 - projekt umowy (DOC, 80.5 KiB)
  • opis techniczny (PDF, 2.9 MiB)
  • plan sytuacyjny (PDF, 861.9 KiB)
  • rysunek - wykonanie izolacji i drenażu (PDF, 192.7 KiB)
  • przedmiar robót (PDF, 2.2 MiB)
  • STWiOR (DOC, 41 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (PDF, 408 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji