Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe Środa Śląska
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Dostępność

Szczegóły informacji

Koordynator ds. dostępności

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-09-29 13:45:30 przez Maria Pstrowska

Akapit nr - brak tytułu

Koordynator do spraw dostępności
Koordynatorem do spraw dostępności, o którym mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami  w Starostwie Powiatowym w Środzie Śląskiej jest Pan Mariusz Górecki.
Do zadań koordynatora do spraw dostępności w Starostwie Powiatowym w Środzie Śląskiej należy w szczególności:
a)     Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;
b)    Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd;
c)     Monitorowanie działalności Urzędu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt z Koordynatorem:
Starostwo Powiatowe
ul. Wrocławska 2
55-300 Środa Śląska
Przyziemie, pok. 002
Tel.: 71 317 56 46 wew. 244
71 396 89 34
e-mail: