Zadania wydziału - Starostwo Powiatowe w Środzie Śląskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zadania Biura Rady:

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2011-03-24 09:44:07

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wieloosobowe stanowisko pracy ds. obsługi organów powiatu (Biuro Rady) - inspektorzy [BRx]
 
Zadania stanowiska:
1)obsługa kancelaryjno-biurowa w zakresie zleconym przez Przewodniczącego Rady, a w szczególności sesji, komisji stałych i doraźnych oraz zespołów kontrolnych,
2) prowadzenie rejestru wniosków komisji rady oraz interpretacji i zapytań radnych prowadzenie rejestru podjętych uchwał rady,
3)obsługa kancelaryjno - biurowa zarządu powiatu,
4)prowadzenie rejestru podjętych uchwał zarządu powiatu,
5)prowadzenie zbiorów aktów prawa miejscowego ustanawianych przez powiat oraz kompletowanie, prowadzenie i udostępnianie zbioru aktów normatywnych obywatelom,
6)przekazywanie uchwał Rady i Zarządu organom nadzoru,
7)przekazywanie do realizacji wniosków Komisji, interpelacji, zapytań i wniosków radnych oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem,
8) udzielanie radnym pomocy w wypełnianiu obowiązków radnego,
9) wykonywanie zadań z zakresu ochrony praw radnego,
10) wykonywanie wyznaczonych zadań przy organizacji referendum,
11) organizacja obsługi dyżurów Przewodniczącego Rady, Wiceprzewodniczących oraz radnych,
12) współdziałanie z Wydziałem Inwestycji, Zamówień Publicznych i Organizacji Urzędu w wykonywaniu zadań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, organów samorządu terytorialnego oraz Prezydenta RP w zakresie ustalonym ordynacją wyborczą i innymi ustawami,
13) wykonywanie zadań związanych ze współdziałaniem Rady i jej organów, z organami administracji rządowej i samorządowej oraz organizacjami społecznymi i politycznymi,
14) sporządzanie zestawień do wypłaty diet radnych,
15) przyjmowanie i wstępna analiza oświadczeń majątkowych radnych i członków zarządu,
16) przyjmowanie i wstępna analiza oświadczeń majątkowych kierowników jednostek organizacyjnych powiatu i osób wydających decyzje administracyjne,
17) nadzór, koordynacja i weryfikacja danych umieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych powiatu,
18) wykonywanie zadań dotyczących nieodpłatnej pomocy prawnej,
19)prowadzenie spraw skarg, wniosków i petycji dotyczących kompetencji Rady Powiatu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Środzie Śląskiej
Osoba, która wytworzyla informację: Mariusz Żałobniak Data wytworzenia informacji: 2011-03-24 09:44:07
Osoba, która odpowiada za treść: Mariusz Żałobniak Data wprowadzenia do BIP 2011-03-24 09:44:07
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2011-03-24 09:44:10
Osoba, która zmieniła informację: Magdalena Rutkowska Data ostatniej zmiany: 2018-05-29 13:04:02
Artykuł był wyświetlony: 1600 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe Środa Śląska
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu