ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe Środa Śląska
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zadania Biura Rady:

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wieloosobowe stanowisko pracy ds. obsługi organów powiatu (Biuro Rady) - inspektorzy [BRx]
 
Zadania stanowiska:
1)obsługa kancelaryjno-biurowa w zakresie zleconym przez Przewodniczącego Rady, a w szczególności sesji, komisji stałych i doraźnych oraz zespołów kontrolnych,
2) prowadzenie rejestru wniosków komisji rady oraz interpretacji i zapytań radnych prowadzenie rejestru podjętych uchwał rady,
3)obsługa kancelaryjno - biurowa zarządu powiatu,
4)prowadzenie rejestru podjętych uchwał zarządu powiatu,
5)prowadzenie zbiorów aktów prawa miejscowego ustanawianych przez powiat oraz kompletowanie, prowadzenie i udostępnianie zbioru aktów normatywnych obywatelom,
6)przekazywanie uchwał Rady i Zarządu organom nadzoru,
7)przekazywanie do realizacji wniosków Komisji, interpelacji, zapytań i wniosków radnych oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem,
8) udzielanie radnym pomocy w wypełnianiu obowiązków radnego,
9) wykonywanie zadań z zakresu ochrony praw radnego,
10) wykonywanie wyznaczonych zadań przy organizacji referendum,
11) organizacja obsługi dyżurów Przewodniczącego Rady, Wiceprzewodniczących oraz radnych,
12) współdziałanie z Wydziałem Inwestycji, Zamówień Publicznych i Organizacji Urzędu w wykonywaniu zadań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, organów samorządu terytorialnego oraz Prezydenta RP w zakresie ustalonym ordynacją wyborczą i innymi ustawami,
13) wykonywanie zadań związanych ze współdziałaniem Rady i jej organów, z organami administracji rządowej i samorządowej oraz organizacjami społecznymi i politycznymi,
14) sporządzanie zestawień do wypłaty diet radnych,
15) przyjmowanie i wstępna analiza oświadczeń majątkowych radnych i członków zarządu,
16) przyjmowanie i wstępna analiza oświadczeń majątkowych kierowników jednostek organizacyjnych powiatu i osób wydających decyzje administracyjne,
17) nadzór, koordynacja i weryfikacja danych umieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych powiatu,
18) wykonywanie zadań dotyczących nieodpłatnej pomocy prawnej,
19)prowadzenie spraw skarg, wniosków i petycji dotyczących kompetencji Rady Powiatu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Środzie Śląskiej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Żałobniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-03-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Żałobniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-03-24 09:44:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-03-24 09:44:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Rutkowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-05-29 13:04:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2224 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »