Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Środzie Śląskiej z filią w Piersnie
Miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Środzie Śląskiej z filią w Piersnie
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: jednostka organizacyjna Powiatu Średzkiego
Data udostępnienia: 2011-06-30
Ogłoszono dnia: 2011-06-30 przez Mariusz Żałobniak
Termin składania dokumentów: 2011-07-14 00:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2011
Zlecający: Zarząd Powiatu w Środzie Śląskiej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie;
2. Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy;
3. Co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku mającym bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi;
4. Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
5. Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej;
6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
7. Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8. Nieposzlakowana opinia.
2. Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy;
3. Co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku mającym bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi;
4. Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
5. Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej;
6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
7. Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych z zakresu pomocy społecznej w szczególności: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących samorządu terytorialnego i finansów publicznych, ustawy
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
2. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
3. Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność;
4. Znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy Unii Europejskiej oraz środków z programów krajowych.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
2. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
3. Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność;
4. Znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy Unii Europejskiej oraz środków z programów krajowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Organizowanie i nadzorowanie pracy jednostki;
2. Reprezentowanie jednostki na zewnątrz;
3. Realizacja polityki kadrowej;
4. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności jednostki;
5. Dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych
przez jednostkę, jej promocja i pozyskiwanie uczestników;
6. Integrowanie zadań zorientowanych na rozwój i modernizację jednostki;
7. Zarządzanie mieniem jednostki i odpowiadanie za wynik działalności jednostki;
8. Współpraca z osobami i podmiotami działającymi na rzecz integracji społecznej.
2. Reprezentowanie jednostki na zewnątrz;
3. Realizacja polityki kadrowej;
4. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności jednostki;
5. Dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych
przez jednostkę, jej promocja i pozyskiwanie uczestników;
6. Integrowanie zadań zorientowanych na rozwój i modernizację jednostki;
7. Zarządzanie mieniem jednostki i odpowiadanie za wynik działalności jednostki;
8. Współpraca z osobami i podmiotami działającymi na rzecz integracji społecznej.
V. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny;
2. Życiorys (CV);
3. Kserokopia dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, staż pracy i przebieg zatrudnienia;
4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
5. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się w sprawie kandydata postępowanie karne;
6. Kserokopia dowodu osobistego;
7. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych
w celach związanych z przeprowadzeniem konkursu, zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
2. Życiorys (CV);
3. Kserokopia dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, staż pracy i przebieg zatrudnienia;
4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
5. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się w sprawie kandydata postępowanie karne;
6. Kserokopia dowodu osobistego;
7. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych
w celach związanych z przeprowadzeniem konkursu, zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2011-07-14 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego Środzie Śląskiej, przy ul. Wrocławskiej 2, z dopiskiem „Konkurs na Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Środzie Śląskiej z filią w Piersnie” w terminie do 14 lipca 2011 roku.
VII. Informacje dodatkowe:
Decyduje data wpływu oferty do Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej.
Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP Powiatu Średzkiego
Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP Powiatu Średzkiego