Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zadania Biura Rady:
Informacja ogłoszona dnia 2011-03-24 09:44:10 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wieloosobowe stanowisko pracy ds. obsługi organów powiatu (Biuro Rady) - inspektorzy [BRx]
Zadania stanowiska:
1)obsługa kancelaryjno-biurowa w zakresie zleconym przez Przewodniczącego Rady, a w szczególności sesji, komisji stałych i doraźnych oraz zespołów kontrolnych,
2) prowadzenie rejestru wniosków komisji rady oraz interpretacji i zapytań radnych prowadzenie rejestru podjętych uchwał rady,
3)obsługa kancelaryjno - biurowa zarządu powiatu,
4)prowadzenie rejestru podjętych uchwał zarządu powiatu,
5)prowadzenie zbiorów aktów prawa miejscowego ustanawianych przez powiat oraz kompletowanie, prowadzenie i udostępnianie zbioru aktów normatywnych obywatelom,
6)przekazywanie uchwał Rady i Zarządu organom nadzoru,
7)przekazywanie do realizacji wniosków Komisji, interpelacji, zapytań i wniosków radnych oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem,
8) udzielanie radnym pomocy w wypełnianiu obowiązków radnego,
9) wykonywanie zadań z zakresu ochrony praw radnego,
10) wykonywanie wyznaczonych zadań przy organizacji referendum,
11) organizacja obsługi dyżurów Przewodniczącego Rady, Wiceprzewodniczących oraz radnych,
12) współdziałanie z Wydziałem Inwestycji, Zamówień Publicznych i Organizacji Urzędu w wykonywaniu zadań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, organów samorządu terytorialnego oraz Prezydenta RP w zakresie ustalonym ordynacją wyborczą i innymi ustawami,
13) wykonywanie zadań związanych ze współdziałaniem Rady i jej organów, z organami administracji rządowej i samorządowej oraz organizacjami społecznymi i politycznymi,
14) sporządzanie zestawień do wypłaty diet radnych,
15) przyjmowanie i wstępna analiza oświadczeń majątkowych radnych i członków zarządu,
16) przyjmowanie i wstępna analiza oświadczeń majątkowych kierowników jednostek organizacyjnych powiatu i osób wydających decyzje administracyjne,
17) nadzór, koordynacja i weryfikacja danych umieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych powiatu,
18) wykonywanie zadań dotyczących nieodpłatnej pomocy prawnej,
19)prowadzenie spraw skarg, wniosków i petycji dotyczących kompetencji Rady Powiatu.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Środzie Śląskiej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Mariusz Żałobniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-03-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mariusz Żałobniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-03-24 09:44:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-03-24 09:44:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Magdalena Rutkowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-29 13:04:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2229 raz(y) |