Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zadania wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Organizacji Urzędu:
Informacja ogłoszona dnia 2011-03-24 09:50:07 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zadania wydziału :
1) organizacja obsługi administracyjno - gospodarczej Starostwa j/n:
a) dbałość o utrzymanie porządku i czystości w budynku i obrębie posesji,
b) utrzymanie w należytym porządku chodników wokół budynku i na parkingu
Starostwa, w okresie zimowym – odśnieżanie i posypywanie piachem,
c) pielęgnacja terenów zielonych i żywopłotów wokół budynku,
d) bieżące naprawy budynku,
e) ochrona budynku,
f) ubezpieczenie budynku,
2) zaopatrywanie w sprzęt i materiały biurowe, środki czystości oraz inny asortyment niezbędny do bieżącego utrzymania i konserwacji budynku,
3) gospodarka taborem samochodowym,
4) zapewnienie warunków BHP i PPOŻ,
5) nadzór nad kancelarią ogólną i kontrola obiegu dokumentów i pism w Starostwie,
6) organizacja obsługi interesantów w zakresie skarg i wniosków,
7) prowadzenie archiwum zakładowego i współpraca z podmiotami zewnętrznymi zajmującymi się archiwizacją dokumentacji oraz jej brakowaniem (niszczeniem) po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego,
8) prowadzenie spraw kadrowych pracowników Starostwa, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru
Budowlanego oraz kierowników/dyrektorów powiatowych jednostek organizacyjnych,
9) prowadzenie spraw socjalnych pracowników Starostwa,
10) prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym i szkoleniami pracowników
Starostwa,
11) koordynacja spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Powiatu,
12) w zakresie remontów i inwestycji:
a) planowanie i realizacja niezbędnych remontów i inwestycji w budynku Starostwa,
b) realizacja i nadzór nad inwestycjami Powiatu Średzkiego,
c) realizacja remontów i inwestycji w odniesieniu do nieruchomości z zasobu Powiatu Średzkiego i zasobu Skarbu Państwa na podstawie wniosków z Wydz. MID, obejmująca swoim zakresem:
- wybór wykonawcy zgodnie z przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami prawnymi
- zawarcie umowy z wykonawcą
- nadzór nad realizacją prac remontowych/inwestycyjnych
- odbiór końcowy robót
13) zarządzanie siecią telekomunikacyjną i informatyczną Starostwa,
14) prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych przy współudziale wydziałów merytorycznych.
Pobierz dane XML Zadania wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Organizacji Urzędu: Drukuj informację Zadania wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Organizacji Urzędu:
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Środzie Śląskiej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Mariusz Żałobniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-03-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mariusz Żałobniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-03-24 09:50:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-03-24 09:50:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Magdalena Rutkowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-29 13:05:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2322 raz(y) |