Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-03-24 09:50:07 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
1. organizacja obsługi administracyjno - gospodarczej Starostwa
2. prowadzenie spraw socjalnych pracowników Starostwa
3. nadzór nad kancelarią ogólną i kontrola obiegu dokumentów i pism w Starostwie
4. zapewnienie warunków bhp i ppoż. w Starostwie
5. organizacja obsługi interesantów w zakresie skarg i wniosków
6. prowadzenie archiwum zakładowego
7. prowadzenie archiwum akt osobowych
8. planowanie i realizacja niezbędnych dla Starostwa inwestycji i remontów
9. zaopatrywanie Starostwa w materiały biurowe, sprzęt biurowy i inne
10. gospodarka taborem samochodowym
11. utrzymanie porządku i czystości w budynku oraz jego ochrona
12. koordynacja kontroli wykonywania przez organy zespolonej administracji powiatowej zadań wynikających z ustaw i innych aktów prawnych
13. sprawy kadrowe i płacowe pracowników Starostwa
14. prowadzenie spraw kadrowych pracowników Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego oraz Powiatowego Biura Geodezji, Kartografii i Katastru na podstawie zawartych porozumień
15. prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym i szkoleniami pracowników Starostwa
16. prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych
17. zarządzanie siecią telekomunikacyjną i informatyczną Starostwa Powiatowego
18. nadzór, koordynacja i weryfikacja danych umieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych powiatu
19. przygotowanie i nadzór nad realizacją inwestycji Powiatu Średzkiego
20. prowadzenie gospodarki remontowej w odniesieniu do nieruchomości znajdujących się w zasobie Powiatu Średzkiego i w zasobie Skarbu Państwa
21. koordynacja spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Powiatu
2. prowadzenie spraw socjalnych pracowników Starostwa
3. nadzór nad kancelarią ogólną i kontrola obiegu dokumentów i pism w Starostwie
4. zapewnienie warunków bhp i ppoż. w Starostwie
5. organizacja obsługi interesantów w zakresie skarg i wniosków
6. prowadzenie archiwum zakładowego
7. prowadzenie archiwum akt osobowych
8. planowanie i realizacja niezbędnych dla Starostwa inwestycji i remontów
9. zaopatrywanie Starostwa w materiały biurowe, sprzęt biurowy i inne
10. gospodarka taborem samochodowym
11. utrzymanie porządku i czystości w budynku oraz jego ochrona
12. koordynacja kontroli wykonywania przez organy zespolonej administracji powiatowej zadań wynikających z ustaw i innych aktów prawnych
13. sprawy kadrowe i płacowe pracowników Starostwa
14. prowadzenie spraw kadrowych pracowników Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego oraz Powiatowego Biura Geodezji, Kartografii i Katastru na podstawie zawartych porozumień
15. prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym i szkoleniami pracowników Starostwa
16. prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych
17. zarządzanie siecią telekomunikacyjną i informatyczną Starostwa Powiatowego
18. nadzór, koordynacja i weryfikacja danych umieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych powiatu
19. przygotowanie i nadzór nad realizacją inwestycji Powiatu Średzkiego
20. prowadzenie gospodarki remontowej w odniesieniu do nieruchomości znajdujących się w zasobie Powiatu Średzkiego i w zasobie Skarbu Państwa
21. koordynacja spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Powiatu