ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe Środa Śląska
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-03-24 11:34:14 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Zadania Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru:

     1. Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:
•    obsługa klienta – sprzedaż map (ewidencyjnych, zasadniczych, topograficznych)do celów opiniodawczych, udostępnianie skróconych wypisów z rejestru gruntów i budynków, udzielanie informacji o numerach ewidencyjnych działek,
•    obsługa geodety- przygotowywanie materiałów wyjściowych do zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych, wykonywanie reprodukcji do zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych,
•    ochrona znaków geodezyjnych (osnowa),
•    kontrola opracowań geodezyjnych i kartograficznych,
•    przyjmowanie materiałów do zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
•    rozkompletowywanie materiałów na zasobu,
•    wyłączenia materiałów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
•    rozliczenia prac( naliczenia zgodne z rozporządzaniem w sprawie opłat).
     2. Ewidencja gruntów i budynków:
•    prowadzenie rejestru gruntów , budynków i lokali,
•    prowadzenie rejestru cen i wartości nieruchomości,
•    prowadzenie punktu informacyjnego do zakładania i ujawniania praw jednostek samorządu terytorialnego oraz osób fizycznych  w księgach wieczystych,
•    udostępnianie danych rzeczoznawcom majątkowym(akty notarialne, wyciągi z operatów szacunkowych),
•    nanoszenie aktów notarialnych, zawiadomień z ksiąg wieczystych, postanowień sądu, decyzji administracyjnych oraz aktów normatywnych,
•    nanoszenie wykazów zmian danych ewidencyjnych dotyczących opracowań geodezyjnych i kartograficznych,
•    rejestrowanie dowodów zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków
•    udzielanie odpowiedzi na wpływające pisma-zapytania dotyczące właścicieli nieruchomości,
•    udzielanie informacji ( dotyczy powierzchni działek ewidencyjnych, byłych właścicieli nieruchomości, zapisów w rejestrze gruntów i budynków wg stanu na dzień…,
•    wyjaśnianie rozbieżności pomiędzy egib a działem I i II księgi wieczystej),
•    wykonywanie wypisów z rejestru gruntów i budynków,
•    wykonywanie wypisów i wyrysów z rejestru gruntów i budynków,
•    przygotowywanie decyzji o aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
•    prowadzenie postępowań administracyjnych do wydawania decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków,
•    wykonywanie zestawień i wykazów dotyczących ewidencji gruntów i budynków,
•    rozliczanie zamówień(zgodnie z rozporządzeniem w sprawie opłat).
      3. Mapa numeryczna i Informatyk:
•    prowadzenie numerycznej mapy (ewidencyjnej, zasadniczej),
•    prowadzenie państwowego rejestru granic (prg),
•    informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
•    rejestrowanie zgłoszeń internetowych,
•    obsługa stanowiska IPE (Integracyjna Platforma Elektroniczna),
•    wydawanie baz w SWDE(System Wymiany Danych Ewidencyjnych),
•    rezerwowanie numerów punktów granicznych i działek po podziale nieruchomości,
•    integracja baz danych ewidencji gruntów i budynków(część opisowa z częścią graficzną),
•    prowadzenie GEOPORTALU- współpraca z jednostkami zewnętrznymi,
•    usuwanie awarii sprzętu komputerowego i programowego,
•    współpraca z autorami oprogramowań w zakresie ich aktualizacji.
      4. Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej(ZUDP):
przygotowanie dokumentacji projektowej na posiedzenie ZUDP (posiedzenie 2 razy w tygodniu) i sprawdzenie jej pod względem wymogów formalnych, koordynacja dokumentacji projektowych z branżystami.
      5. Sekretariat:
przyjmowanie zamówień na dokumenty z zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
rejestrowanie zamówień w systemie V-dok (elektroniczny obieg dokumentów),
wydawanie zamówionych materiałów, wypisywanie rachunków do zamówień,
obsługa korespondencji ośrodka dokumentacji, egib, ZUDP, zamawianie materiałów biurowych.
« powrót do poprzedniej strony