Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-03-24 11:34:14 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Zadania Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru:
1. Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:
• obsługa klienta – sprzedaż map (ewidencyjnych, zasadniczych, topograficznych)do celów opiniodawczych, udostępnianie skróconych wypisów z rejestru gruntów i budynków, udzielanie informacji o numerach ewidencyjnych działek,
• obsługa geodety- przygotowywanie materiałów wyjściowych do zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych, wykonywanie reprodukcji do zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych,
• ochrona znaków geodezyjnych (osnowa),
• kontrola opracowań geodezyjnych i kartograficznych,
• przyjmowanie materiałów do zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
• rozkompletowywanie materiałów na zasobu,
• wyłączenia materiałów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
• rozliczenia prac( naliczenia zgodne z rozporządzaniem w sprawie opłat).
2. Ewidencja gruntów i budynków:
• prowadzenie rejestru gruntów , budynków i lokali,
• prowadzenie rejestru cen i wartości nieruchomości,
• prowadzenie punktu informacyjnego do zakładania i ujawniania praw jednostek samorządu terytorialnego oraz osób fizycznych w księgach wieczystych,
• udostępnianie danych rzeczoznawcom majątkowym(akty notarialne, wyciągi z operatów szacunkowych),
• nanoszenie aktów notarialnych, zawiadomień z ksiąg wieczystych, postanowień sądu, decyzji administracyjnych oraz aktów normatywnych,
• nanoszenie wykazów zmian danych ewidencyjnych dotyczących opracowań geodezyjnych i kartograficznych,
• rejestrowanie dowodów zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków
• udzielanie odpowiedzi na wpływające pisma-zapytania dotyczące właścicieli nieruchomości,
• udzielanie informacji ( dotyczy powierzchni działek ewidencyjnych, byłych właścicieli nieruchomości, zapisów w rejestrze gruntów i budynków wg stanu na dzień…,
• wyjaśnianie rozbieżności pomiędzy egib a działem I i II księgi wieczystej),
• wykonywanie wypisów z rejestru gruntów i budynków,
• wykonywanie wypisów i wyrysów z rejestru gruntów i budynków,
• przygotowywanie decyzji o aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
• prowadzenie postępowań administracyjnych do wydawania decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków,
• wykonywanie zestawień i wykazów dotyczących ewidencji gruntów i budynków,
• rozliczanie zamówień(zgodnie z rozporządzeniem w sprawie opłat).
3. Mapa numeryczna i Informatyk:
• prowadzenie numerycznej mapy (ewidencyjnej, zasadniczej),
• prowadzenie państwowego rejestru granic (prg),
• informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
• rejestrowanie zgłoszeń internetowych,
• obsługa stanowiska IPE (Integracyjna Platforma Elektroniczna),
• wydawanie baz w SWDE(System Wymiany Danych Ewidencyjnych),
• rezerwowanie numerów punktów granicznych i działek po podziale nieruchomości,
• integracja baz danych ewidencji gruntów i budynków(część opisowa z częścią graficzną),
• prowadzenie GEOPORTALU- współpraca z jednostkami zewnętrznymi,
• usuwanie awarii sprzętu komputerowego i programowego,
• współpraca z autorami oprogramowań w zakresie ich aktualizacji.
4. Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej(ZUDP):
przygotowanie dokumentacji projektowej na posiedzenie ZUDP (posiedzenie raz na dwa tygodnie) i sprawdzenie jej pod względem wymogów formalnych, koordynacja dokumentacji projektowych z branżystami.
5. Sekretariat:
przyjmowanie zamówień na dokumenty z zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
rejestrowanie zamówień w systemie V-dok (elektroniczny obieg dokumentów),
wydawanie zamówionych materiałów, wypisywanie rachunków do zamówień,
obsługa korespondencji ośrodka dokumentacji, egib, ZUDP, zamawianie materiałów biurowych.
1. Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:
• obsługa klienta – sprzedaż map (ewidencyjnych, zasadniczych, topograficznych)do celów opiniodawczych, udostępnianie skróconych wypisów z rejestru gruntów i budynków, udzielanie informacji o numerach ewidencyjnych działek,
• obsługa geodety- przygotowywanie materiałów wyjściowych do zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych, wykonywanie reprodukcji do zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych,
• ochrona znaków geodezyjnych (osnowa),
• kontrola opracowań geodezyjnych i kartograficznych,
• przyjmowanie materiałów do zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
• rozkompletowywanie materiałów na zasobu,
• wyłączenia materiałów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
• rozliczenia prac( naliczenia zgodne z rozporządzaniem w sprawie opłat).
2. Ewidencja gruntów i budynków:
• prowadzenie rejestru gruntów , budynków i lokali,
• prowadzenie rejestru cen i wartości nieruchomości,
• prowadzenie punktu informacyjnego do zakładania i ujawniania praw jednostek samorządu terytorialnego oraz osób fizycznych w księgach wieczystych,
• udostępnianie danych rzeczoznawcom majątkowym(akty notarialne, wyciągi z operatów szacunkowych),
• nanoszenie aktów notarialnych, zawiadomień z ksiąg wieczystych, postanowień sądu, decyzji administracyjnych oraz aktów normatywnych,
• nanoszenie wykazów zmian danych ewidencyjnych dotyczących opracowań geodezyjnych i kartograficznych,
• rejestrowanie dowodów zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków
• udzielanie odpowiedzi na wpływające pisma-zapytania dotyczące właścicieli nieruchomości,
• udzielanie informacji ( dotyczy powierzchni działek ewidencyjnych, byłych właścicieli nieruchomości, zapisów w rejestrze gruntów i budynków wg stanu na dzień…,
• wyjaśnianie rozbieżności pomiędzy egib a działem I i II księgi wieczystej),
• wykonywanie wypisów z rejestru gruntów i budynków,
• wykonywanie wypisów i wyrysów z rejestru gruntów i budynków,
• przygotowywanie decyzji o aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
• prowadzenie postępowań administracyjnych do wydawania decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków,
• wykonywanie zestawień i wykazów dotyczących ewidencji gruntów i budynków,
• rozliczanie zamówień(zgodnie z rozporządzeniem w sprawie opłat).
3. Mapa numeryczna i Informatyk:
• prowadzenie numerycznej mapy (ewidencyjnej, zasadniczej),
• prowadzenie państwowego rejestru granic (prg),
• informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
• rejestrowanie zgłoszeń internetowych,
• obsługa stanowiska IPE (Integracyjna Platforma Elektroniczna),
• wydawanie baz w SWDE(System Wymiany Danych Ewidencyjnych),
• rezerwowanie numerów punktów granicznych i działek po podziale nieruchomości,
• integracja baz danych ewidencji gruntów i budynków(część opisowa z częścią graficzną),
• prowadzenie GEOPORTALU- współpraca z jednostkami zewnętrznymi,
• usuwanie awarii sprzętu komputerowego i programowego,
• współpraca z autorami oprogramowań w zakresie ich aktualizacji.
4. Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej(ZUDP):
przygotowanie dokumentacji projektowej na posiedzenie ZUDP (posiedzenie raz na dwa tygodnie) i sprawdzenie jej pod względem wymogów formalnych, koordynacja dokumentacji projektowych z branżystami.
5. Sekretariat:
przyjmowanie zamówień na dokumenty z zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
rejestrowanie zamówień w systemie V-dok (elektroniczny obieg dokumentów),
wydawanie zamówionych materiałów, wypisywanie rachunków do zamówień,
obsługa korespondencji ośrodka dokumentacji, egib, ZUDP, zamawianie materiałów biurowych.