Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-03-24 11:34:14 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Zadania Geodety Powiatowego
1. Wykonywanie zadań z zakresu administracji geodezyjnej z upoważnienia Starosty wymienionych w art.7d Prawo geodezyjne i kartograficzne.
2. Nadzór merytoryczny nad pracą Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru.
3. Pełnienie funkcji Przewodniczącego ZUDP.
4. Udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi dotyczących państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz EGiB na wnioski skierowane do Starosty
Zadania Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru
Aktualizacja baz danych obejmujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej:
- ewidencji gruntów i budynków (kataster nieruchomości),
- geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
- rejestru cen i wartości nieruchomości,
- szczegółowych osnów geodezyjnych,
- bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000
Udostępnianie zasobu zainteresowanym jednostkom oraz osobom prawnym i fizycznym w zakresie zasobów powiatowych
OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ
1. obsługa klientów wydziału GKK (sprzedaż kopii map, skróconych wypisów z rejestru gruntów i budynków, udzielanie informacji z rejestru gruntów)
2.obsługa geodetów (przygotowywanie materiałów do zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych, wykonywanie reprodukcji do zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych),
3. ochrona znaków geodezyjnych (informowanie GP o ich zniszczeniu),
4. kontrola opracowań geodezyjnych i kartograficznych przyjmowanych do zasobu,
5. przyjmowanie materiałów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
6. wyłączenia materiałów z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
7. rozliczanie prac geodezyjnych i kartograficznych
EWIDENCJA GRUNTÓW I BUDYNKÓW
1. aktualizacja operatu ewidencji gruntów, budynków i lokali,
2. aktualizacja rejestru cen i wartości nieruchomości,
3. prowadzenie punktu informacyjnego do zakładania i ujawniania praw jednostek samorządu terytorialnego oraz osób fizycznych w księgach wieczystych,
4. udostępniani danych rzeczoznawcom majątkowym (akty notarialne, wyciągi z operatów szacunkowych),
5. udzielanie odpowiedzi dotyczących operatu ewidencyjnego,
6. wyjaśnianie rozbieżności pomiędzy Egib a działem II księgi wieczystej,
7. wykonywanie wypisów oraz wypisów i wyrysów z rejestru Egib,
8. przygotowywanie materiałów do decyzji o aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz prowadzonych postępowań administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków,
9. wykonywanie zbiorczych zestawień oraz wykazów dotyczących ewidencji gruntów i budynków,
10. rozliczanie zamówień.
MAPA NUMERYCZNA
1. aktualizacja numerycznej mapy (mapa ewidencyjne, mapa zasadnicza),
2. informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
3. obsługa stanowiska IPE (Integracyjna Platforma Elektroniczna),
4. wydawanie kopii baz w obowiązujących formatach,
5. rezerwowanie numerów punktów granicznych i działek po podziale nieruchomości,
6. integracja baz danych ewidencji gruntów i budynków (część opisowa i graficzna),
7. aktualizacja GEOPORTALU - współpraca z jednostkami zewnętrznymi,
8. współpraca z autorami oprogramowań w zakresie ich aktualizacji,
9. archiwizacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
ZESPÓŁ UZGADNIANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
1. uzgadnianie dokumentacji projektowych z branżami (posiedzenia ZUDP - co dwa tygodnie) oraz sprawdzanie dokumentacji projektowych pod względem formalnym,
2. opiniowanie i rozliczanie dokumentacji projektowych,
3. wydawanie uzgodnionych dokumentacji projektowych do opracowań geodezyjnych (mapy do celów projektowych , inwentaryzacje powykonawcze)
SEKRETARIAT WYDZIAŁU GKK
1. przyjmowanie zamówień na dokumenty z zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
2. rejestrowanie zamówień w systemie V-dok (elektroniczny obieg dokumentów),
3. wydawanie zamawianych materiałów, wypisywanie rachunków do zamówień,
4. obsługa korespondencji wydziałowej GKK oraz GP