Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zatwierdzanie projektów organizacji ruchu docelowego i zastępczegoDrukuj informacjęSprawa: Zatwierdzanie projektów organizacji ruchu docelowego i zastępczegoSzczegóły informacji
Zatwierdzanie projektów organizacji ruchu docelowego i zastępczego
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Mienia i Infrastruktury Drogowej
Ogłoszono dnia: 2013-02-13 12:07:27
Termin załatwienia
bez zbędnej zwłoki
Osoba kontaktowa
Bogusław Kamiński
Miejsce załatwienia
Wydział Mienia i Dróg Powiatowych
Pokój 64, II piętro
Telefon kontaktowy
71 3968928
Adres e-mail
bogdan.kaminski@powiat-sredzki.pl
Wymagane Dokumenty
· Projekt organizacji ruchu w dwóch egzemplarzach;
· Kserokopia decyzji w sprawie lokalizacji wbudowywanej infrastruktury od właściwego zarządcy drogi wraz z załącznikiem graficznym, który jest nieodłącznym elementem decyzji;
· Opinia zarządcy drogi, jeśli nie jest to droga powiatowa wraz z podanym numerem ewidencyjnym drogi publicznej gminnej;
· Opinia Komendy Powiatowej Policji w Środzie Śląskiej.
Opłaty
brak