ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe Środa Śląska
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zatwierdzanie projektów organizacji ruchu docelowego i zastępczegoDrukuj informacjęSprawa: Zatwierdzanie projektów organizacji ruchu docelowego i zastępczego

Szczegóły informacji

Zatwierdzanie projektów organizacji ruchu docelowego i zastępczego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Mienia i Infrastruktury Drogowej

Ogłoszono dnia: 2013-02-13 12:07:27

Termin załatwienia

bez zbędnej zwłoki

Osoba kontaktowa

Bogusław Kamiński

Miejsce załatwienia

Wydział Mienia i Dróg Powiatowych
Pokój 64, II piętro

Telefon kontaktowy

71 3968928

Adres e-mail

bogdan.kaminski@powiat-sredzki.pl

Wymagane Dokumenty

·         Projekt organizacji ruchu w dwóch egzemplarzach;
·         Kserokopia decyzji w sprawie lokalizacji wbudowywanej infrastruktury od właściwego zarządcy drogi wraz z załącznikiem graficznym, który jest nieodłącznym elementem decyzji;
·         Opinia zarządcy drogi, jeśli nie jest to droga powiatowa wraz z podanym numerem ewidencyjnym drogi publicznej gminnej;
·         Opinia Komendy Powiatowej Policji w Środzie Śląskiej.

Opłaty

brak
« powrót do poprzedniej strony