Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zgłaszanie spraw dotyczących stanu technicznego dróg powiatowych oraz spraw związanych z letnim i zimowym utrzymaniem dróg powiatowych Drukuj informacjęSprawa: Zgłaszanie spraw dotyczących stanu technicznego dróg powiatowych oraz spraw związanych z letnim i zimowym utrzymaniem dróg powiatowychSzczegóły informacji
Zgłaszanie spraw dotyczących stanu technicznego dróg powiatowych oraz spraw związanych z letnim i zimowym utrzymaniem dróg powiatowych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Mienia i Infrastruktury Drogowej
Ogłoszono dnia: 2013-02-13 13:34:02
Termin załatwienia
bez zbędnej zwłoki
Osoba kontaktowa
Kazimierz Jawor
Miejsce załatwienia
Wydział Mienia i Infrastruktury Drogowej; miejsce złożenia podania:
Sekretariat - Pokój nr 40, I piętro
Telefon kontaktowy
71 317 63 10
Adres e-mail
sluzba.drogowa@powiat-sredzki.pl
Wymagane Dokumenty
- wniosek podpisany przez osobę, która jest wnioskodawcą z określeniem miejsca, tj. podaniem numeru drogi (lub wskazaniem, w której miejscowości, przy której posesji albo numerze działki jest uszkodzenie lub awaria albo miejsce do naprawy) i z podaniem adresu i numeru telefonu wnioskodawcy.
Opłaty
brak opłat
Pobierz dane XMLSprawa: Zgłaszanie spraw dotyczących stanu technicznego dróg powiatowych oraz spraw związanych z letnim i zimowym utrzymaniem dróg powiatowych Drukuj informacjęSprawa: Zgłaszanie spraw dotyczących stanu technicznego dróg powiatowych oraz spraw związanych z letnim i zimowym utrzymaniem dróg powiatowych