ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe Środa Śląska
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwum

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 161
Data ogłoszenia
2013-08-21
Termin składania ofert / wniosków
2013-09-06 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
USŁUGI W ZAKRESIE ODŚNIEŻANIA NA DROGACH POWIATU ŚREDZKIEGO PRZY UŻYCIU NOŚNIKÓW SAMOCHODOWYCH Z PŁUGIEM BOCZNYM CIĘŻKIM- W SEZONACH ZIMOWYCH 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 924.1 KiB)
  • SIWZ (DOC, 134 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 52.5 KiB)
  • zal.nr 2 i nr 2a - oświadczenia z art.22 i 24 ustawy Pzp (DOC, 30 KiB)
  • zał.nr 3 - informacja dot.przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 29 KiB)
  • zał. nr 4 - wzór wykazu sprzętu (DOC, 38.5 KiB)
  • zal. nr 5 - projekt umowy (DOC, 50.5 KiB)
  • zał. nr 6 do zał.nr 10 - wykaz dróg (DOC, 310 KiB)
  • zał. nr 11 - warunki realizacji umowy (DOC, 25.5 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 34 KiB)
Lp 162
Data ogłoszenia
2013-08-20
Termin składania ofert / wniosków
2013-09-05 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
PRZEBUDOWA CHODNIKA PRZY DRODZE POWIATOWEJ NR 2066D W MIEJSCOWOŚCI CHOMIĄŻA GMINA MALCZYCE
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 994.8 KiB)
  • SIWZ (DOC, 142 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 49.5 KiB)
  • zal.nr 2 i nr 2a - oświadczenia z art.22 i 24 ustawy Pzp (DOC, 31 KiB)
  • zał.nr 3 - informacja dot.przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 29 KiB)
  • zal. nr 4 - wykaz wykonanych robót budowlanych (DOC, 39.5 KiB)
  • zal.nr 5 -wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (DOC, 40 KiB)
  • zal. nr 6 - projekt umowy (DOC, 68.5 KiB)
  • opis techniczny (DOC, 56.5 KiB)
  • SST (PDF, 3.8 MiB)
  • plan sytuacyjny 1 (PDF, 1 MiB)
  • plan sytuacyjny 2 (PDF, 1.2 MiB)
  • plan sytuacyjny 3 (PDF, 1.2 MiB)
  • plan sytuacyjny 4 (PDF, 1.2 MiB)
  • plan sytuacyjny 5 (PDF, 1.4 MiB)
  • przekroje (PDF, 903.8 KiB)
  • przedmiar robót (PDF, 39.4 KiB)
  • opinia Konserwatora Zabytków (PDF, 301.7 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 35 KiB)
Lp 163
Data ogłoszenia
2013-07-26
Termin składania ofert / wniosków
2013-08-12 12:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 990.8 KiB)
  • SIWZ (DOC, 134.5 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 43 KiB)
  • zal nr 1 a- formularz oferty cenowej (wyszczególnienie cen) (DOC, 45.5 KiB)
  • zal.nr 2 i nr 2a - oświadczenia z art.22 i 24 ustawy Pzp (DOC, 30.5 KiB)
  • zal. nr 3 - wykaz wykonanych usług (DOC, 32.5 KiB)
  • zał.nr 4 - informacja dot.przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 28.5 KiB)
  • zal. nr 5 - projekt umowy (DOC, 44 KiB)
  • modyfikacja do SIWZ (zmiana godziny składania i otwarcia ofert) (DOC, 31.5 KiB)
  • modyfikacja do SIWZ (zmiana godziny składania i otwarcia ofert) (DOC, 31.5 KiB)
  • ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (zmiana godziny składania i otwarcia ofert) (PDF, 145.9 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 35 KiB)
Lp 164
Data ogłoszenia
2013-07-26
Termin składania ofert / wniosków
2013-08-08 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
WYKONANIE MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW W OBRĘBACH GEODEZYJNYCH MALCZYCE, CHOMIĄŻA, MAZUROWICE, W JEDNOSTCE EWIDENCYJNEJ MALCZYCE, W TYM ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 1.1 MiB)
  • SIWZ (DOC, 149.5 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 49.5 KiB)
  • zal.nr 2 i nr 2a - oświadczenia z art.22 i 24 ustawy Pzp (DOC, 36 KiB)
  • zał.nr 3 - informacja dot.przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 29 KiB)
  • zal. nr 4 - wykaz wykonanych usług (DOC, 33.5 KiB)
  • zal.nr 5 -wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (DOC, 37 KiB)
  • zal. nr 6 - projekt umowy (DOC, 114 KiB)
  • warunki techniczne (DOC, 258 KiB)
  • projekt kompleksowej modernizacji EGiB (PDF, 2.9 MiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 35.5 KiB)
Lp 165
Data ogłoszenia
2013-07-16
Termin składania ofert / wniosków
2013-08-05 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
MODERNIZACJA DROGI POWIATOWEJ NR 2064D W MIEJSCOWOŚCI SZCZEPANÓW
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 1013.9 KiB)
  • SIWZ (DOC, 152 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 49.5 KiB)
  • zal.nr 2 i nr 2a - oświadczenia z art.22 i 24 ustawy Pzp (DOC, 30 KiB)
  • zał.nr 3 - informacja dot.przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 29 KiB)
  • zal. nr 4 - wykaz wykonanych robót budowlanych (DOC, 39.5 KiB)
  • zal.nr 5 -wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (DOC, 40 KiB)
  • zal. nr 6 - projekt umowy (DOC, 68.5 KiB)
  • opis techniczny (DOC, 66.5 KiB)
  • SST (PDF, 6.4 MiB)
  • plan sytuacyjny (PDF, 1.6 MiB)
  • lokalizacja drogi - mapa (PDF, 1.1 MiB)
  • przedmiar robót (PDF, 57.4 KiB)
  • ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (zmiana terminu składania ofert) (PDF, 154.2 KiB)
  • modyfikacja do SIWZ (zmiana terminu składania ofert) (DOC, 30.5 KiB)
  • modyfikacja do SIWZ (zmiana terminu składania ofert) (DOC, 30.5 KiB)
  • wyjasnienia do SIWZ - odpowiedzi na pytania wykonawców (1) (DOC, 32 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 37.5 KiB)
Lp 166
Data ogłoszenia
2013-06-12
Termin składania ofert / wniosków
2013-06-21 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ KATIONOWEJ
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 692 KiB)
  • SIWZ (DOC, 121 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 52 KiB)
  • zal.nr 2 i nr 2a - oświadczenia z art.22 i 24 ustawy Pzp (DOC, 30 KiB)
  • zał.nr 3 - informacja dot.przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 28.5 KiB)
  • zal. nr 4 - projekt umowy (DOC, 41.5 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 36 KiB)
Lp 167
Data ogłoszenia
2013-05-17
Termin składania ofert / wniosków
2013-06-06 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
DOSTAWA ART.PAPIERNICZYCH I TONERÓW
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 746 KiB)
  • SIWZ (DOC, 120.5 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 46 KiB)
  • zal nr 1a- formularz oferty cenowej (wyszczególnienie cen - art.papiernicze) (DOC, 111.5 KiB)
  • zal nr 1b- formularz oferty cenowej (wyszczególnienie cen -tonery) (DOC, 134.5 KiB)
  • zal.nr 2 i nr 2a - oświadczenia z art.22 i 24 ustawy Pzp (DOC, 30 KiB)
  • zał.nr 3 - informacja dot.przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 28.5 KiB)
  • zal. nr 4 - projekt umowy (DOC, 35 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 51.5 KiB)
  • zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru oferty i zawiadomienie o ponownym wyborze oferty dla części II - TONERY - (DOC, 47 KiB)
Lp 168
Data ogłoszenia
2013-05-06
Termin składania ofert / wniosków
2013-05-20 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
WYKONYWANIE WYCEN NIERUCHOMOŚCI W LATACH 2013-2015
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 1.2 MiB)
  • SIWZ (DOC, 148.5 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 72 KiB)
  • zal.nr 2 i nr 2a - oświadczenia z art.22 i 24 ustawy Pzp (DOC, 35.5 KiB)
  • zał.nr 3 - informacja dot.przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 28.5 KiB)
  • zal. nr 4 - wykaz wykonanych usług (DOC, 37.5 KiB)
  • zal.nr 5 -wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (DOC, 40 KiB)
  • zal. nr 6 - projekt umowy (DOC, 81.5 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 37.5 KiB)
Lp 169
Data ogłoszenia
2013-04-30
Termin składania ofert / wniosków
2013-05-17 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
WYKONYWANIE PODZIAŁÓW I INNYCH USŁUG GEODEZYJNYCH W LATACH 2013-2015
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 1.4 MiB)
  • SIWZ (DOC, 149.5 KiB)
  • zał. nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 60 KiB)
  • zał.nr 2 i nr 2a - oświadczenia z art.22 i 24 ustawy Pzp (DOC, 35.5 KiB)
  • zał.nr 3 - informacja dot.przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 28.5 KiB)
  • zał. nr 4 - wykaz wykonanych usług (DOC, 37.5 KiB)
  • zał.nr 5 -wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (DOC, 40 KiB)
  • zał. nr 6 - projekt umowy (DOC, 68.5 KiB)
  • modyfikacja do SIWZ (DOC, 30.5 KiB)
  • modyfikacja do SIWZ (DOC, 30.5 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 39.5 KiB)
Lp 170
Data ogłoszenia
2013-04-26
Termin składania ofert / wniosków
2013-05-09 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
NAPRAWY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH REMONTERAMI – PATCHERAMI PRZY ZASTOSOWANIU GRYSU I EMULSJI ASFALTOWEJ.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 965.1 KiB)
  • SIWZ (DOC, 147.5 KiB)
  • zaL. nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 42.5 KiB)
  • zał.nr 2 i nr 2a - oświadczenia z art.22 i 24 ustawy Pzp (DOC, 36 KiB)
  • zał.nr 3 - informacja dot.przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 28.5 KiB)
  • zal. nr 4 - wykaz wykonanych usług (DOC, 37.5 KiB)
  • zal.nr 5 -wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (DOC, 39 KiB)
  • zał. nr 6 - wzór wykazu sprzętu (DOC, 36.5 KiB)
  • zal. nr 7 - projekt umowy (DOC, 60 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 40 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji