ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe Środa Śląska
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwum

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 181
Data ogłoszenia
2012-07-26
Termin składania ofert / wniosków
2012-08-17 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
WYKONANIE i DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 865.5 KiB)
  • SIWZ (DOC, 134 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 41.5 KiB)
  • zal nr 1a - formularz oferty cenowej (ceny jednostkowe) (DOC, 45 KiB)
  • zal.nr 2 i nr 2a - oświadczenia z art.22 i 24 ustawy Pzp (DOC, 29.5 KiB)
  • zal. nr 3 - wykaz wykonanych dostaw (DOC, 35.5 KiB)
  • zal. nr 4 - projekt umowy (DOC, 43 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 38.5 KiB)
Lp 182
Data ogłoszenia
2012-07-18
Termin składania ofert / wniosków
2012-07-30 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ KATIONOWEJ
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 618.7 KiB)
  • SIWZ (DOC, 113 KiB)
  • zał. nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 50.5 KiB)
  • zal.2 - oświadczenia z art.22 i art. 24 ustawy Pzp (DOC, 30 KiB)
  • zal. nr 3 - projekt umowy (DOC, 41 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 37 KiB)
Lp 183
Data ogłoszenia
2012-06-28
Termin składania ofert / wniosków
2012-07-16 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Naprawy cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych remonterami – patcherami przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 1 MiB)
  • SIWZ (DOC, 143 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 42.5 KiB)
  • zal.nr 2 - oświadczenia z art.22 i art. 24 ustawy Pzp (DOC, 31 KiB)
  • zal. nr 3 - wykaz wykonanych robót budowlanych (DOC, 37 KiB)
  • zal.nr 4 -wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (DOC, 36 KiB)
  • zał. nr 5 - wykaz sprzętu do realizacji zamówienia (DOC, 36.5 KiB)
  • zal. nr 6 - oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy (DOC, 23.5 KiB)
  • zal. nr 7 - projekt umowy (DOC, 71.5 KiB)
  • STWiOR (DOC, 49.5 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 39.5 KiB)
Lp 184
Data ogłoszenia
2012-04-04
Termin składania ofert / wniosków
2012-04-23 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2012 - 2016
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 850 KiB)
  • SIWZ (DOC, 127.5 KiB)
  • zal.2 - oświadczenia z art.22 i art. 24 ustawy Pzp (DOC, 29 KiB)
  • modyfikacja do SIWZ (zmiana terminu składania ofert) (DOC, 30 KiB)
  • ogloszenie o zmianie ogłoszenia opublikowanego w BZP (PDF, 132.5 KiB)
  • pytania do SIWZ (PDF, 248.8 KiB)
  • wyjasnienia i modyfikacja do SIWZ (DOC, 38 KiB)
  • zaświadczenie o numerze REGON (JPG, 134.9 KiB)
  • decyzja o nadaniu NIP (JPG, 76.9 KiB)
  • pytania do SIWZ publikowanie 13.04.2012r. (PDF, 336.2 KiB)
  • wyjasnienia do SIWZ - odpowiedzi na pytania opublikowane 13.04.2012r. (DOC, 34.5 KiB)
  • zał.nr 1 do wyjasnienień z 13.04.2012r. (PDF, 106.3 KiB)
  • wyjasnienia/modyfikacja do SIWZ z dn.13.04.2012r. (DOC, 30.5 KiB)
  • ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 143.9 KiB)
  • pytania do SIWZ - opublikowane dn.16.04.2012r. (PDF, 105.3 KiB)
  • wyjasnienia/modyfikacja do SIWZ z dn.16.04.2012r. (DOC, 31.5 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (zmodyfikowany) (DOC, 66 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (zmodyfikowany) (DOC, 66 KiB)
  • pytania do SIWZ - opublikowane dn.17.04.2012r. (PDF, 126.1 KiB)
  • wyjasnienia do SIWZ - odpowiedzi na pytania opublikowane 17.04.2012r. (DOC, 33.5 KiB)
  • BILANS z wykonania budżetu Powiatu za rok 2011 (PDF, 1002.6 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 40.5 KiB)
Lp 185
Data ogłoszenia
2012-04-02
Termin składania ofert / wniosków
2012-04-18 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Naprawy cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych remonterami – patcherami przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 1 MiB)
  • SIWZ (DOC, 143 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 42.5 KiB)
  • zal.nr 2 - oświadczenia z art.22 i art. 24 ustawy Pzp (DOC, 30.5 KiB)
  • zal. nr 3 - wykaz wykonanych robót budowlanych (DOC, 37 KiB)
  • zal.nr 4 -wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (DOC, 36 KiB)
  • zał. nr 5 - wykaz sprzętu do realizacji zamówienia (DOC, 36.5 KiB)
  • zal. nr 6 -oświadczenie o zapoznaniu się z drogami przeznaczonymi do naprawy (DOC, 23.5 KiB)
  • zal. nr 7 - projekt umowy (DOC, 71 KiB)
  • STWiOR (DOC, 49.5 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 37 KiB)
Lp 186
Data ogłoszenia
2012-03-23
Termin składania ofert / wniosków
2012-04-04 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa emulsji asfaltowej kationowej
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 623 KiB)
  • SIWZ (DOC, 112 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 50.5 KiB)
  • zal.2 - oświadczenia z art.22 i art. 24 ustawy Pzp (DOC, 30 KiB)
  • zal. nr 3 - projekt umowy (DOC, 40.5 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 37.5 KiB)
Lp 187
Data ogłoszenia
2012-03-02
Termin składania ofert / wniosków
2012-03-22 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Modernizacja budynku po II L.O. w Środzie Śląskiej przy ul. Wrocławskiej 10
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 1.4 MiB)
  • SIWZ (DOC, 155.5 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 49.5 KiB)
  • zal.nr 2 - oświadczenia z art.22 i art. 24 ustawy Pzp (DOC, 36 KiB)
  • zal. nr 3 - wykaz robót budowlanych (DOC, 39.5 KiB)
  • zal.nr 4 -wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (DOC, 40 KiB)
  • zal. nr 5 - oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy (DOC, 29.5 KiB)
  • zal. nr 6 - projekt umowy (DOC, 69.5 KiB)
  • STWiOR dach (DOC, 91 KiB)
  • STWiOR okna (DOC, 100.5 KiB)
  • przedmiar robót - dach (PDF, 146.7 KiB)
  • zestawienie stolarki (PDF, 37.7 KiB)
  • opinia Konserwatora Zabytków (PDF, 163.6 KiB)
  • wyjasnienia do SIWZ (DOC, 30.5 KiB)
  • wyjasnienia do SIWZ (DOC, 35 KiB)
  • nowy przedmiar robót dot. wymiany okien (PDF, 44.7 KiB)
  • ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 127.8 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 53 KiB)
Lp 188
Data ogłoszenia
2012-03-02
Termin składania ofert / wniosków
2012-03-12 13:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Usługa kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Średzkiego
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 668.9 KiB)
  • ogłoszenie o wynikach postępowania (DOC, 194 KiB)
Lp 189
Data ogłoszenia
2012-02-13
Termin składania ofert / wniosków
2012-02-29 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Remont drogi powiatowej nr 2062D w miejscowości Słup o dł. 220m
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 882 KiB)
  • SIWZ (DOC, 142 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 49.5 KiB)
  • zal.nr 2 i nr 2a - oświadczenia z art.22 i 24 ustawy Pzp (DOC, 35.5 KiB)
  • zal. nr 3 - wykaz wykonanych robót budowlanych (DOC, 39.5 KiB)
  • zal.nr 4 -wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (DOC, 40 KiB)
  • zal. nr 5 - oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy (DOC, 28 KiB)
  • zal.6 - projekt umowy (DOC, 66.5 KiB)
  • zaL.nr 7 - opis techniczny (DOC, 42 KiB)
  • zaL.nr 8 - opis techniczny (DOC, 375 KiB)
  • przedmiar robór (PDF, 19.1 KiB)
  • modyfikacja do SIWZ (DOC, 25.5 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 41 KiB)
Lp 190
Data ogłoszenia
2012-02-07
Termin składania ofert / wniosków
2012-02-23 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Remont drogi powiatowej nr 2087D na odcinku 250mb wraz z budową chodnika w miejscowości Udanin na wyjeździe w kierunku Dźwigorza.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogloszenie o zamówieniu (PDF, 1.1 MiB)
  • SIWZ (DOC, 148.5 KiB)
  • zal nr 1 - formularz oferty cenowej (DOC, 49.5 KiB)
  • zal.nr 2 i nr 2a - oświadczenia z art.22 i 24 ustawy Pzp (DOC, 35.5 KiB)
  • zal. nr 3 - wykaz wykonanych robót budowlanych (DOC, 39.5 KiB)
  • zal.nr 4 -wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (DOC, 40 KiB)
  • zal. nr 5 - oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy (DOC, 28.5 KiB)
  • zal.6 - projekt umowy (DOC, 66.5 KiB)
  • Specyfikacja Techniczna (1) (DOC, 479 KiB)
  • Specyfikacja Techniczna (2) (DOC, 130.5 KiB)
  • przedmiar robór (PDF, 28.9 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze oferty (DOC, 45.5 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji