ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe Środa Śląska
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-03-24 09:44:10 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Zadania stanowiska:

1)    obsługa kancelaryjno-biurowa w zakresie zleconym przez Przewodniczącego Rady, a w szczególności sesji, komisji stałych i doraźnych oraz zespołów kontrolnych,

2)    prowadzenie rejestru wniosków komisji rady oraz interpretacji i zapytań radnych prowadzenie rejestru podjętych uchwał rady,

3)    obsługa kancelaryjno - biurowa zarządu powiatu,

4)    prowadzenie rejestru podjętych uchwał zarządu powiatu,

5)    prowadzenie zbiorów aktów prawa miejscowego ustanawianych przez powiat oraz kompletowanie, prowadzenie i udostępnianie zbioru aktów normatywnych obywatelom,

6)    przekazywanie uchwał Rady i Zarządu organom nadzoru,

7)    przekazywanie do realizacji wniosków Komisji, interpelacji, zapytań i wniosków radnych oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem,

8)    udzielanie radnym  pomocy w wypełnianiu obowiązków radnego,

9)    wykonywanie zadań z zakresu ochrony praw radnego,

10)  wykonywanie wyznaczonych zadań przy organizacji referendum,

11)  organizacja obsługi dyżurów Przewodniczącego Rady, Wiceprzewodniczących oraz radnych,

12)  współdziałanie z Wydziałem Inwestycji, Zamówień Publicznych i Organizacji Urzędu w wykonywaniu zadań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, organów samorządu terytorialnego oraz Prezydenta RP w zakresie ustalonym ordynacją wyborczą i innymi ustawami,

13)  wykonywanie zadań związanych ze współdziałaniem Rady i jej organów, z organami administracji rządowej i samorządowej oraz organizacjami społecznymi i politycznymi,

14)  sporządzanie zestawień do wypłaty diet radnych,

15)  przyjmowanie oświadczeń majątkowych radnych i członków zarządu,

16)  przyjmowanie oświadczeń majątkowych kierowników jednostek organizacyjnych powiatu i osób wydających decyzje administracyjne,

17) nadzór, koordynacja i weryfikacja danych umieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych powiatu,

« powrót do poprzedniej strony